Bariery wejścia i wyjścia.

Share

Bariery wejścia i wyjścia z rynku stanowią obiekt zainteresowania konkurujących ze sobą firm. Możliwości te zależą od wysokości barier :
wejścia, czyli tych broniących dostępu do branży reklamowej.
1.wyjścia , czyli tych, które utrudniają opuszczenie tej branży

Bariery wejścia :
potrzeby kapitałowe, nakłady inwestycyjne
wykwalifikowana kadra pracownicza
odpowiednie rozwiązania techniczno – organizacyjne (technologia)
regulacje prawne, kodeksy
dobrze rozwinięta sieć dystrybucyjna

Bariery wyjścia :
koszty likwidacji działalności reklamowej wynikające z wcześniej podjętych zobowiązań wobec dostawców, pracowników, klientów itp.

Branża reklamowa charakteryzuje się wysokimi barierami wejścia i niskimi barierami wyjścia. Stąd branża ta znajduje się w trzecim sektorze, zwanym „kopalnia złota”.

0 Response to "Bariery wejścia i wyjścia."

Prześlij komentarz