Określenie celów reklamowych
Share
Niezależnie od tego, jaki jest założony cel, od świadomości produktu do wzrostu powtarzanych zakupów, cele reklamowe powinny odznaczać się trzema podstawowymi jakościami. Muszą :
1.być określane dla dobrze zdefiniowanej grupy odbiorców
2.być wymierne
3.dotyczyć precyzyjnie określonego procesu
Cel reklamowy jest konkretnym zadaniem w zakresie komunikacji. Jest to również pewien poziom, który ma być osiągnięty w określonej zbiorowości i w określonym czasie.
Po ustaleniu celów reklamy firma musi zadecydować, jak duże środki finansowe przeznaczyć na działalność reklamową. Określenie optymalnej sumy jest trudne, gdyż nie istnieje precyzyjna metoda dokładnego zmierzenia rentowności wydatkowanych na reklamę pieniędzy. Mimo tego istnieje kilka metod wykorzystywanych przy ustalaniu budżetu na finansowanie programów reklamowych.
0 Response to "Określenie celów reklamowych"
Prześlij komentarz